  • Data: 2002-04-15 05:29:39
    Temat: Re: Znaki drogowe - przestrzegać ?
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a9arj8$4nl$1@news.onet.pl...

    > Aby znak drogowy obowiązywał nie wystarczy go postawić. Musi też być
    > uzgodniony w zarządzie dróg (o ile pamiętam to przez wydział
    inżynierii
    > ruchu). Inaczej nie obowiązuje !

    Wszystko OK, ale policjant na patrolu nie ma ze sobą wykazu znaków
    uzgodnionych z Wydziałem Inżynierii (czy jak go zwał). Taka też była
    argumentacja Policji w Poznaniu - znak stoi - należy się do niego
    stosować. Oczywiście można nie przyjąć mandatu, dalsza procedura była
    już omawiana w innych postach.

    Kotewka
    k...@w...pl