eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZłodziejskie firmy kurierskieRe: Złodziejskie firmy kurierskie
  • Data: 2017-09-10 17:53:27
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-09-10 o 16:12, Gienek pisze:
    > Witam wszystkich.
    > Głowię się od pewnego czasu jak wziąć się za cwaniactwo firm
    > kurierskich w
    > stosunku do płacenia. lub nie płacenia przez nich odszkodowań za
    > uszkodzone
    > przesyłki w transporcie.
    > Zdarzają się uszkodzone przesyłki w transporcie przez firmy kurierskie,
    > wtedy trzeba złożyć do nich reklamacje i oni sami sobie to rozpatrują i
    > przyznają odszkodowania według własnego widzimisię, ale to takie
    > cwaniaki że
    > wymyśliły sobie tak skomplikowaną i kosztowna procedurę reklamacyjną żeby
    > jeszcze zniechęcić nadawcę do składania reklamacji.
    >
    > Sprawa wygląda tak że składając reklamację, firma kurierska wymaga
    > dołączenia stosu zbędnych dokumentów, dlatego zbędnych, ponieważ sama je
    > posiada (np, protokół szkody, protokół odbi0ru przesyłki), oraz takich
    > dokumentów że trzeba je pobrać z internetu, wydrukować, podpisać,
    > zeskanować
    > i odesłać. Chodzi o to że reklamujący musi ponieść spore koszty na prace
    > biurową, koszty te są zupełnie niepotrzebne przy składaniu reklamacji,
    > ale
    > są wymagane przez firmę kurierską, często ta praca biurowa przekracza
    > wartość szkody.
    > Na przykład dzisiaj składałem 10 reklamacji i kosztowało mnie to 10
    > godzin
    > pracy pracownika biurowego, oraz sprzętu biurowego (komputer, drukarka,
    > ksero), poniosłem większe koszty niż kwota reklamacji, którą nawet nie
    > wiem
    > czy otrzymam i w jakiej wysokości.
    >
    > Głowię się jak załatwić tych cwaniaków z firm kurierskich, czyli jak ich
    > obciążyć niepotrzebnymi kosztami składania reklamacji. Koszty, których
    > poniesienia wymaga sama firma kurierska przy składaniu reklamacji przez
    > poszkodowanego jej klienta. Ma ktoś ciekawe pomysły?
    > Czy takie niepotrzebne wymagania firm kurierskich są zgodne z prawem?
    > Przecież równie dobrze mogli by żądać dołączenia do reklamacji biletu na
    > koncert madonny.
    >
    >
    >
    >
    Przesyłkę ogląda się przy kurierze i to kurier wypełnia protokół.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1