  • Data: 2009-08-05 10:24:58
    Temat: Re: Zastawienie wjazdu
    Od: "OLO" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A do autora zdjęć - robisz je na bieżąco?
    > Bo akuratnie masz to zdjęcie z pieszymi i rowerem, to zdjęcie samochodu
    > kombi wyjeżdżającego przez zamkniętą bramę ;)

    Zrobilem je jak dotarlem do samochodu i akurat takie zdarzenia
    zarejestrowalem.
    A brama jest zamknieta - bo gosc ktory wyjezdzal tym czarnym autem specjalnie
    zatrzymal sie bo widzial ze robie fotki i sam powiedzial ze nie ma do czego
    sie przyczepic.
    A w miedzyczasie gosc zamknal posesje z ktorej ten czarne auto wyjezdzalo.

    Moze jeszcze dodasz ze jestem dobry w Photoshopie :/