    From: r...@l...localdomain (Roland Zerek)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasilek rodzinny pobrany nieslusznie...
    Date: Sun, 15 Dec 2002 19:25:54 +0000 (UTC)

    On Sun, 15 Dec 2002 11:06:51 +0100,
    pawel J <p...@p...onet.pl> wrote:
    > A od kiedy prowadzisz działalność?
    > Do podstawy wypłaty zasiłku przyjmjesz dane za tamten rok. Jeżeli prowadzisz
    > DG od tamtego roku, to chyba nie masz się o co marwić.
    > Dochód przelicza się ponownie w razie:
    > -powiększenia sie/ zmniejszenia się rodziny
    > -podjęcia pracy lub zwolnienia z pracy któregoś ze współmażonków.
    > W wyjaśnieniach nie znalazłem nic na temat przeliczania ponownie dochodu, w
    > momencie gdy otrzymujesz większe dochody z DG
    > Aha. z tego by wynikało, że jak twoja zona skończy urlop, to musicie
    > przeliczyć od nowa dochód, bo wtedy pojawia się nowe źródło dochodu.

    No wiec sprawa wyglada dokladnie tak:
    Z dniem 1 sierpnia rozpoczalem DG. W lipcu uzyskalismy decyzje o zasilku
    wychowawczym i rodzinnym. Aktualnie bylem bez pracy, wobec tego jedyny
    dochod to byl zasilek dla bezrobotnych.
    Po tym jak rozpoczalem DG dochody nasze staly sie dosc znaczne, ,ale nie
    od razu. Nie przeliczalem tego do tej pory, bo na glowie na prawde
    mialem wazniejsze sprawy u klienta w Niemczech (tam praktycznie do tej
    pory mieszkam, czasami w Polsce spedzajac weekendy). Jednak teraz, kiedy
    na swieta zjade do Polski, zaczynam myslec o tej zaleglej sprawie.
    Mysle, ze gdybym wniosek skladal we wrzesniu, nie mialbym juz szans,
    ale musialbym sprawdzic w biurze rach. czy rzeczywiscie.
    Musze dodac, ze mieszkanie w Niemczech wiaze sie z potwornie wysokimi
    kosztami, ,co znacznie obniza rtealne dochody. Tych niestety nie wolno
    mi ujawnic.
    Zaraz jade do faterlandu, ,wiec ew. odpowiedzi bardzo bym prosil na
    priva. Tam nie mam dostepu do usenetu (bardzo wredne firewalle).

    --
    Roland Zerek
    r...@p...fm