eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale › Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
  • Data: 2016-06-29 21:04:27
    Temat: Re: Zakupy za darmo jeśli Polska będzie w półfinale
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotrek <p...@p...onet.pl> pisze:
    > W dniu środa, 29 czerwca 2016 19:24:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >> Użytkownik "Piotrek" napisał 2016-06-02 w wiadomości
    >> >Media Markt po raz kolejny pokazuje jak mocno wierzy w naszych
    >> >piłkarzy, kusząc klientów perspektywą zwrotu pieniędzy za zakupy
    >> >w przypadku awansu Polski do półfinału Euro. Przypuśćmy jednak,
    >> >że organizatorzy promocji będą mieli niesamowitego pecha
    >> >i rzeczywiście dotrzemy do półfinału. Czy w takiej sytuacji
    >> >sieć sklepów rzeczywiście będzie zobligowana do dotrzymania
    >> >swojej obietnicy, czy może szefostwo będzie mogło się od tego
    >> >wykpić, podpierając się modnym stwierdzeniem, że reklama nie stanowi
    >> >oferty handlowej, albo jakimś innym prawniczym bełkotem?
    >>
    >> Jeszcze jeden dobry mecz i mozemy sie dowiedziec :-)
    >>
    >> J.
    >
    > Właśnie miałem napisać, że biorąc pod uwagę naszą bieżącą sytuację
    > pomysłodawca tej akcji właściwie już od soboty powinien robić w gacie
    > ze strachu - chyba troszkę "za bardzo" w nas uwierzył i w warunkach
    > promocji zamiast słówka "finał" nierozważnie umieścił "półfinał".
    > Ciekawe ile milionów strat w przybliżeniu odnotuje Media Markt
    > jeśli jutrzejszy mecz przebiegnie nie po myśli tej sieci. Niezależnie
    > od tego, jak się wszystko potoczy, już chyba nigdy nie będą mieli
    > odwagi wyrwać się z podobną obietnicą (no, chyba że tym razem
    > premiowane będzie już tylko pierwsze, maksymalnie drugie miejsce
    > na całej imprezie). Z ciekawości: czy ktoś z Was zrobił albo
    > zna kogoś, kto skuszony reklamą, zrobił tam w dniach objętych
    > promocją jakieś większe zakupy? Ile zaoszczędzicie w razie
    > naszej jutrzejszej wygranej?

    A ile tych strat odzyskają dzięki reklamie swojej sieci
    "medialną wrzawą" jak to "stracą" na wierze w polską piłkę skopaną?

    Obstawiam że _troszeczkę_ pograją na czas akurat tyle żeby
    "medialna wrzawa" była większa ale "niemal w pełni korzystna".
    Jakoś nie chce postawić _dużo_ że będą chcieli sobie sami zafundować
    dodatkowo wielką reklamę _negatywną_ wyłganiem się z tej promocji.

    --
    A. Filip
    Czyń dobro i rzucaj je do wody. (Przysłowie hinduskie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1