  • Data: 2009-05-07 09:28:39
    Temat: Re: Zakup domeny a rezygnacja.
    Od: "Sl@eR" <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK pisze:

    > Niezbyt, bo tu raczej są 2 rzeczy kupione - rejestracja domeny (nie do
    > wycofania) oraz "obsługa domeny" - jak ci się nie podoba ich obsługa, to
    > zmień na dowolnego innego operatora, lub przenieś domenę na swoje
    > serwery named...

    Chcę zrobić prosty rekord A i/lub CNAME. Teraz muszę specjalnie
    dodatkowe koszty ponosić, żeby to zrobić. A przecież rejestrator
    zapewniał mnie przez swoje strony www, że dostarcza m.in.:

    Stabilne i szybkie serwery DNS
    Ustawienia DNS
    Panel zarządzania

    Po opłaceniu okazało się to trochę rozbieżne z rzeczywistością.

    No cóż... nabity w butelkę. Czyli pozostaje tylko pożegnać ozięble firme
    x i przenieść domenę gdzieś indziej.

    Pozdr.
    S.