eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    Das Onet]
    Date: Mon, 22 Apr 2024 21:42:09 +0200
    <uvg3nt$dkl$1$Shrek@news.chmurka.net> <uvge3c$3jts9$1@dont-email.me>
    <uvgp3j$uq6$2$Shrek@news.chmurka.net> <uvipet$6i64$1@dont-email.me>
    <uvjsmr$p5e$4$Shrek@news.chmurka.net> <uvl8pn$qr1h$1@dont-email.me>
    <uvlc3q$ksi$3$Robert_W@news.chmurka.net> <uvlr4e$umkj$1@dont-email.me>
    <uvm3mg$ksi$5$Robert_W@news.chmurka.net>
    <b7ETN.78455$kt2.25857@fx13.ams1> <uvoqb9$hea$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <8XZTN.457603$7uxe.77756@fx09.ams1> <uvq7i6$ban$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <o%iUN.985$szn3.666@fx07.ams1> <uvsqh1$gt8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <5CCUN.18978$KQ2.7315@fx02.ams1> <uvvoov$240$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <CaOUN.22663$RQ2.8052@fx01.ams1> <v00go0$jnb$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v00luq$3nor1$1@dont-email.me> <v00pnj$t93$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v02mhl$7uq8$1@dont-email.me> <v035k2$9j6$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v03tnc$g6n3$1@dont-email.me> <v03v7c$3p5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v052hl$qqm3$1@dont-email.me>

    W dniu 22.04.2024 o 09:10, Kviat pisze:

> [...]
    zna

    > Ćwierć wieku temu nauka była o ćwierć wieku do tyłu.
    > No i?

    No i ty się powołujesz na te 69% które w istocie jest 32%.

    > Stwierdzenie, że rasy ludzi istnieją też nie było trudne.

    No właśnie.

    > Uzasadnienie tego w oparciu o naukę okazało się trudniejsze.

    Jest banalnie proste - czym różni się pod względem klasyfikacji
    gatunkowej od psów?

    > Albo, że zróżnicowanie ludzi jest tak małe, że taka klasyfikacja nie ma
    > sensu.

    Bo ja wiem - szympansy zwyczajne różnią się w 6% DNA od ludzi.
    Poszczególne gatunki szympansów jeszcze mniej. A wiesz że DNA psów jest
    mniej zróżnicowane między rasami niż u ludzi?

    " zależności od branych pod uwagę cech, różnice genetyczne w 2-6
    porównywanych regionach, odpowiadają za 80 proc. zróżnicowania
    charakterystyki fizycznej psów. Badacze twierdzą, że owe 2-6 regionów
    mogą odpowiadać też i za inne cechy różnicujące rasy psów, których w
    analizie nie wzięto pod uwagę lub nie dostrzeżono.

    "To inaczej niż u człowieka - powiedział Science Bustamante - gdzie
    zróżnicowanie fizyczne jest bardziej rozproszone w genomie i może
    obejmować setki lub tysiące takich regionów." "

    > A jak widzisz brunetkę i blondynkę, to odróżnisz je po rasie?
    > Albo niską brzydką i wysoką ładną? Gdybyś nie podzielił na rasy, to nie
    > dałbyś rady odróżnić?

    Jak widzę murzynkę blondynkę to wiem że jest farbowana:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!