eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagineła paczka zagraniczna - kto moze złozyc reklamację › Re: Zagineła paczka zagraniczna - kto moze złozyc reklamację
  • X-Received: by 2002:a9d:6f14:: with SMTP id n20mr176871otq.2.1545562669566; Sun, 23
    Dec 2018 02:57:49 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a9d:6f14:: with SMTP id n20mr176871otq.2.1545562669566; Sun, 23
    Dec 2018 02:57:49 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!k10no246198itk.0!news-out.google.com!v
    141ni361ita.0!nntp.google.com!k10no246195itk.0!postnews.google.com!glegroupsg20
    00goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 23 Dec 2018 02:57:49 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.93.94.91;
    posting-account=VCRLjAoAAACK3wT80snHFqKoXxFlA1dd
    NNTP-Posting-Host: 185.93.94.91
    References: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Zagineła paczka zagraniczna - kto moze złozyc reklamację
    From: b...@g...com
    Injection-Date: Sun, 23 Dec 2018 10:57:49 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:777927
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2018 14:59:57 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Zagineła paczka przesyłana z Francji do Polski.
    > Złozylismy reklamacje w Polskim DHLu, według trackingu paczka została
    > odebrana jakis kilometr od naszego domu.
    >
    > DHL odpisał nam ze reklamacje mozna złozyc tylko tam gdzie była nadawana.
    >
    > Dlaczego? Czy rzeczywiście prawo tak wyglada?
    >
    > Czy jest jakis sposób zeby reklamacje złozyc w PL?
    >
    > Oczywiście mamy skan oryginalnego dowodu nadania i tak jak pisałem - z
    > trackingu wynika ze paczka do Polski dotarła bezproblemowo.


    Traking sraking. Ostatnio coś zamawiałem i nadawca popierdolił
    adresy. Mój adres to xx/xx, a na nalepce było xxxx.
    Piszę do łośka, łosiek mi pisze: najpierw sprawdź Pan co sam wklepałeś
    w formularzu. No to daje mu poprawne dane i skan nalepki gdzie
    łosiek pominął "/". Łosiek się kaja i przeprasza, sorry chujowy
    mamy program i on musiał wyciąć z adresu "/".


    Rozumicie Budziku? Jak macie np. adres Grzybowa 1/5, a nadawca wytnie
    znak i pozostanie Grzybowa 15. Walcie do nadawcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1