  • Data: 2021-10-29 14:58:19
    Temat: Re: Wystapmy z tych Niemiec (Ukraina Wschodnia/Rosja Zachodnia)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Oct 2021 14:35:24 +0200, Kviat wrote:

    > Właśnie... w Polsce żyjemy, a pociąg coraz dalej.
    > https://youtu.be/guDIwspRGJ8
    > albo na innych planetach latają helikopterami...

    To akurat mało na temat, i mało dowodzi.
    A i u nas bywają podobne prototypy.

    > Po co rozsadzać, sami zanikną.
    > https://wiadomosci.onet.pl/warszawa/warszawa-coraz-m
    niej-uczniow-chodzi-na-religie-wyniki-ankiety/3cp4dk
    7

    No i problem sam zniknie :-)

    op-lgbt-w-sejmie-transmisja-na-zywo-2810-srodowiska-
    lgbt-zapowiadaja-protesty/ar/c1-15876271

    > Chodzi mi o to, że straszenie islamistami jest co najmniej idiotyczne,
    > skoro już mamy na miejscu fanatyków religijnych i nic z tym nie robimy.

    Ci fanatycy to swoi, i pomysly maja bardziej swojskie :-)

    > Serio? Ale żeś Amerykę odkrył...
    > Od jak dawna o tym piszę i ostrzegam tutejszych fanatyków, że sami na
    > siebie bicz kręcą? I nie dociera...

    Ale ktorych fanatykow?
    Fanatykow swobod obywatelskich czy co ?

    Ale skoro tak sie chcesz migrantami opiekowac, to jak sie zamierzasz
    zabezpieczyc ? :-)

    > To głównie w ich interesie jest jak najszybszy rozdział państwa od kościoła.

    J.