  • Data: 2003-11-13 17:16:55
    Temat: Re: Wyprzedzanie w korku
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leomir" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bp02t1$e08$1@news.onet.pl...

    > Wyrwales z kontekstu, jezeli nie potrafisz czytac tekstu ze zrozumieniem
    > muszisz koniecznie nad tym popracowac.

    Odnosząc się do poszczególnych fragmentów tekstu przynajmniej piszę z sensem
    i do rzeczy.

    > jak wyzej brak zrozumienia tekstu

    Pozostaw to ocenie mądrzejszych od siebie.

    > skad ta pewnosc ze pojady nie poruszaja sie z predkoscia 2 km/h, 10km/h?

    Bo tak założyliśmy na podstawie opisu zawartego przez autora wątku. Ty jadąc
    samochodem 10km/h otwierasz drzwi??

    >Chcesz za wszelka cene zaistniec, ja nie musze.

    "Istnieję" na grupie o wiele dłużej niż ty.

    > Przy okazji, powinienes zmienic ksywke na "Straznik czasu" wycwiczyles w
    > sobie odruch godny interwencji psychiatrycznej.

    Głupiś. Nie lubię tylko "cfaniaczków" przestawiających czs w kompie do
    przodu aby dłużej" poistnieć" na górze listy.Czyżbym ciebie kiedyś też
    "prostował" ?

    Leszek