  • Data: 2004-01-28 22:34:48
    Temat: Re: Wyniki egzaminow - ochrona danych osobowych
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MZG napisał:

    > prosilam od odpowiedz na pytanie - wrazenia swoje pozostaw dla siebie, jesli
    > to jedyne co masz do powiedzenia w temacie - po to jest prawo ponoc, by je
    > przestrzegac.. i raczej nie ma tu glupich pytan, bo nie wstyd nie wiedziec,
    > ale wstyd nie pragnac tej wiedzy uzupelniac.. a paranoi jest wiele naokolo..
    > moze zacznij ich szukac u siebie

    Racja. Powolam sie na autorytet z dziedziny ekonomii, pania prof.
    Surdykowska z Krakowa, ktora wyniki podaje osobiscie, poniewaz praktyka
    wywieszania wynikow na tablicy to wymysl socjalimu i barbarzynstwo.
    Oraz oczywiscie narusza ustawe o ochronie danych. Pytanie tylko kto tego
    przestrzega poza pania prof. Surdykowską.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka