  • Data: 2011-11-07 06:40:56
    Temat: Re: Wykryte przeoczenie US. Czy to przejdzie?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-06 22:45, Robert Tomasik pisze:

    > Pomyśl. Przecież gdyby napisał, że kontrolujący się pomylił i źle sobie
    > to dodał, to raczej nikt by nie utrzymali tej decyzji w mocy. Ale
    > faktycznie nie pamiętałem tamtej wzmianki.

    Twój przedpiśca ma rację - warto czytać wątki do których się odnosisz
    inaczej będziesz robiony 'w ciula'. :(

    Oczywiście, że odwołanie nie dotyczyło prostego błędu rachunkowego bo
    ten, jak można przeczytać w otwierającym wątek poście (a Twój przedpiśca
    powtórnie wycina z cytatu kolejne zdanie) został wykryty później :

    > Jednak po niecałym miesiącu okazało się (wykrył to księgowy z
    > zewnątrz), że US popełnił ewidentny błąd...

    Czyli w momencie składania odwołania firma jeszcze _nie_wiedziała_ o co
    chodzi i złożyła wniosek najprawdopodobniej bez żadnego sensownego
    uzasadnienia. :(

    --
    spp