    From: Anna <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wstrzymanie wyplaty wynagrodzenia
    Date: Wed, 15 Jun 2005 18:08:24 +0200

    Krzychu napisał(a):
    > Skonczyl mi sie 3 miesieczny okres wypowiedzenia, w trakcie ktorego
    > pracodawca obcinal mi pensje.
    > W umowie mialem zapisane 1000 + premia i wlasnie z tej premii obcinal w
    > porownaniu z miesiacami sprzed wypowiedzenia, dlatego nie mozna sie do tego
    > przyczepic.
    > Troche mnie to wkurzylo, szczegolnie ze odmowil zaplaty ostatniej pensji do
    > czasu rozliczenia sie z USTNEJ umowy o zwrot kasy za studia, na ktore w
    > trakcie stosunku pracy uczeszczalem.
    > Z uwagi na nieczyste zagrywki nie mam ochoty tej kasy oddawac.
    > Co z tym najlepiej zrobic?

    Popatrz w umowędo kiedy miałeś mieć wypłacaną pensję jak np do 10
    każdego miesiaca to idziesz do PIP, oni robią nalot, sprawdzają każą
    wysłac pieniądze i wlepiaja gosciowi karę. A czy ty będziesz
    podtrzymywał fakt zaistnienia ustnej umowy to Twoja sprawa. Czy szef
    taką umowę moze ci udowodnić? A z premiami i prowizjami to tak bywa. Jak
    skończyła mi się umowa to w ostatniej pensji nie dostałam też takiej
    premii ( która wcześniej miała być traktowana ja stały element pensji).
    jak nie ma na papiórze to lepiej tego nie liczyć.

    pozdrawiam

    Ania