    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wnuczek z Wehrmachtu idzie na rympal.
    Date: Thu, 28 Mar 2024 16:58:33 +0100

    On Thu, 28 Mar 2024 13:56:39 +0100, Kviat wrote:

    > Przecież przeszukanie u podejrzanych o przestępstwa to normalna procedura.

    Ale mówimy o posłach, i się chyba robi mniej normalnie.

    Coś tam jeszcze jaskółki ćwierkają, ze zarzuty postawili posłom
    ... nie wiem czy tak można i w jakim trybie.
    Zatrzymanie i doprowadzenie do prokuratury?
    doręczenie postanowienia?

    > Oczywiście... bo za waszych czasów tak nie robili.
    > Zawsze wcześniej dzwonili i umawiali się na spotkanie.

    Na podnosniku przez okno ... ale nie, nie wchodzi, nie przeszukiwali
    :-)

    > No i zdążyło.
    > Przecież znasz wynik wyborów.

    Tak jest.

    Ale czy o to poszło?
    PiS posłów opozycji się IMHO mało czepiał, a jak sie czepiał,
    to wyborcom PiSu się chyba podobało :-)

    Mamy przypadek marszałka Grodzkiego, gdzie, o ile dobrze pamietam,
    jakoś strasznie długo nie mógł złożyć wniosku o cofnięcie immunitetu
    ... prawidłowego wniosku :-)

    J.