  • Data: 2008-01-12 04:28:15
    Temat: Re: Windykacja mandatu MPK – niestandardowy przypadek
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fm8jn3$qln$1@inews.gazeta.pl...
    > Proszę jednak o odpowiedź na moje główne pytanie, sprawa komórki to wątek
    > poboczny między mną, a moją babcią, chyba, że ich działanie było
    > bezprawne,
    > ale nie sądzę, żebym im coś udowodnił... Dlatego będę wdzięczny za
    > informację,
    > czy mogę się obawiać sprawy sądowej o mój "dług" w stosunku do firmy
    > windykacyjnej.

    Przed przedawnieniem, czyli kiedy zapłaciłeś? Opłaty dodatkowe
    wynikające z prawa przewozowego przedawniają się po roku + 3 m-ce. Więc tak
    samo powinno być z odsetkami od tej opłaty. Czyli rok + 3 m-ce od czasu,
    zapłaty tej opłaty dodatkowej. A już na pewno przedawniają się z okresem lat
    trzech. Nie daj się naciągnąć na żadne koszty egzekucji, bo ty żadnej umowy
    przewidującej takie koszty nie podpisywałeś, a w prawie przewozowym też nie
    ma o tym mowy.