  • Data: 2005-03-10 14:49:17
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty bez podpisu !?!?!
    Od: xmarcel <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Gładysz wrote:

    > Tak myślisz. To spróbuj bez wezwania wnieść pozew o zapłatę, a wtedy
    > możesz zostać obciążany kosztami procesu, gdy pozwany nie dał
    > podstaw do
    > wystąpienia z pozwem. Tyle

    pozwany chyba wiedzial w momencie powstania naleznosci, ze musi w
    okreslonym czasie ja uregulowac.

    mam ilestam razy zebrac, aby dluznik laskawie oddami mi _moje_
    pieniadze?
    z czego to wynika, pytam bo niejestem prawnikiem i moze cos
    przeoczylem?

    --
    pozdrawiam, xmarcel

    za skutki wprowadzenia w zycie moich teorii _nieodpowiadam_ ;)