    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Date: Thu, 9 Dec 2021 08:08:46 +0100
    <sod46i$1orh$1@gioia.aioe.org> <sod5g2$hsc$1@gioia.aioe.org>
    <61aa1a6c$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <sod6fj$11iv$1@gioia.aioe.org>
    <61aa2d82$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdeoty4748lh$.zzkxcfzx0uak.dlg@40tude.net>
    <61aa30e6$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <61aa9274$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <61ab9883$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <vlyk15ogtzv5.151r6u5th6qf1$.dlg@40tude.net>
    <sokqpe$1381$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <soks6s$1sca$1@gioia.aioe.org>
    <19e60s2xe0ppy$.byrs75m4bvfs$.dlg@40tude.net>
    <sokvpf$1k6l$1@gioia.aioe.org>
    <isaf84dle9xl$.rpr38fwb9a96$.dlg@40tude.net>
    <sol3kq$1jdh$1@gioia.aioe.org> <soq3s4$tji$1@gioia.aioe.org>
    <soqa8q$1rsl$1@gioia.aioe.org> <soqp4h$16ia$1@gioia.aioe.org>

    W dniu 08.12.2021 o 18:13, Kviat pisze:

> [...]
    > szczepionki, to nie jest najnowszy wynalazek. Grupa foliarzy załamuje
    > ręce, że szczepionka mniej skuteczna, bo nagle odkryli fakt znany nauce
    > od co najmniej kilkudziesięciu lat. Odkryć koło żeby udowodnić okrągłość
    > koła, to poważny wysiłek intelektualny.
    > Nie ma nic nienormalnego ani magicznego w tym, że naukowcy sprawdzają
    > ("trwają badania" nie oznacza, że to nie są prawidłowe badania), czy
    > szczepionka jest również skuteczna, mniej lub bardziej lub w ogóle
    > nieskuteczna, na inne, nowe odmiany. To nie jest spisek. To jest nauka i

    Pokaż jedno badanie mówiące o bezpieczeństwie wykonane na odpowiedniej
    próbie. Nie ma - co za pech. To chyba producent ma udowodnić
    bezpieczeństwo, a co mamy nawet w ulotce "brak danych"

    > Ludzie z doktoratami i profesurami obalają teorie ewolucji przy pomocy
    > legendy Smoka Wawelskiego, toczą dysputy o niezgodności Konstytucji z
    > Konstytucją, a w przerwach profesorowie od środowiska w randze ministra
    > chodzą na polowania postrzelać sobie dla zabawy do zwierząt.
    > No ale wiadomo, nie da się tego porównać z patodziennikarzem
    > zachęcającym ludzi do szczepień, a tym bardziej z patonaukowcami, którzy
    > te szczepionki opracowują.

    no patrz kilku naukowców opracowujących te szczepionki właśnie ostrzega
    przed nimi - przypadek?

    > A w czym jest gorsza ta ręka na czole, od twoich "niektóre badania mówią
    > o zmniejszeniu odporności"?
    > Czym się różni to co piszesz od "niektóre badania mówią, że Ziemia jest
    > płaska". Albo "nie wiadomo, czy kosmici nas odwiedzili, ale badacze
    > starożytnych kosmitów twierdzą, że odwiedzili. Więc na pewno
    > odwiedzili." - to cytat, prawie dosłowny, powtarzany po kilka razy w
    > każdym odcinku:
    > https://www.fokus.tv/serial/starozytni-kosmici/

    Mówi o tym, że jest to poszlaka, ponieważ nie wykonano prawidłowo badań
    dopuszczających, a jest zbyt mało czasu na inne badania robione niezależnie.

    > To jest dokładnie ten poziom, który tu prezentujesz.

    Nie to jest poziom, który prezentują patodziennikarze, którzy twierdzą,
    że jest to substancja bezpieczna, gdy nawet producent się zabezpiecza
    przed tym w umowach i w ulotkach.

    > Nie. Nie wszystko. To bezczelna manipulacja.
    > Nauka tak działa, że czasem błądzi, a czasem jakiś szalony naukowiec
    > sfałszuje jakieś wyniki badań, albo celowo zrobi jakąś mistyfikację i
    > oszuka ludzi. Nawet na masową skalę, bo i tak bywało:
    > http://www.aletheia.com.pl/tytul/135/zla-nauka
    >
    > Ale nijak z tego nie wynika, że cała nauka jest do dupy.

    ale czy ja napisałem, że cała nauka jest do dupy? Pokazuje natomiast
    patologie związane z tymi specyfikami. Tu złamano wszelkie reguły. Ale
    wiem, kilku celebrytów powiedziało, że jest ok, to im wierzysz.

    > Może trzeba było je utajnić żeby antyszczepy nie zaczęły podpalać
    > śmietników w miastach i nie zrobiły sobie krzywdy?

    tak tak, ci mityczni antyszczepionkowcy co podpalają śmietniki....

    --
    http://zrzeda.pl