  • Data: 2021-12-06 11:57:04
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Dec 2021 17:34:10 +0100, _Master_ wrote:

    > Nie wiem o co Ci chodzi. Wzmagasz się jak aktywista szczepionkowy
    >
    > Zachorowałem miesiąc temu na covid. Zachorował mój 15 letni syn i żona.
    >
    > Żona była zaszczepiona drugą dawką w wakacje.

    A ty i syn ?

> [...]
    > Miała wcześniej jakieś symptomy ale gripexem niby zaleczyła.
    > Aż tu nagle w 4 dni wszyscy chorujemy.
    > Ale żonie nie chcieli zrobić testu. Dopiero jak się jej pogorszyło
    >
    > Jaki z tego wniosek? Zaszczepieni roznoszą ŚMIERĆ ;)
    >
    > Jeszcze raz napiszę: Przestrzegam prawa i szczepię swoją rodzinę na
    > wszystkie OBOWIĄZKOWE choroby.
    >
    > Oraz korzystam ze swojego prawa do nieszczepienia na covid.
    >
    > Więc ODPIERDOL SIĘ.
    >
    > Idź do rządu i załatw OBOWIĄZKOWE SZCZEPIENIA NA COVID
    >
    > To się zaszczepię bez karabinu za plecami. Jestem NORMALNY

    Nie bardzo rozumiem.
    To chcesz sie szczepic czy nie chcesz?
    Czy chcesz zaszczepic dopiero wtedy, jak rzad oglosi, ze obowiazkowe?
    Ale kary nie bedziesz uwazal za karabin?

    > Jeśli meijstrimy rządy i lobbyści szukają teraz winnych niepowodzenia
    > walki z pandemią i kogoś na którego można zwalić winę również za kryzys
    > gospodarczy to NIE POZWOLĘ się PONIŻAĆ ani napiętnować

    Na razie mamy sytuacje taka, ze roznosisz wirusa, a moze moglbys nie.

    Ale jesli chodzi o obowiakowe szczepienia ... a po co, skoro to nic
    nie daje, na podstawie zony?
    Kto chce spac spokojniej, niech sie szczepi, kto sie boi szczepionki
    - niech sie nie szczepi i nosi maseczki :-)

    J.