  • Data: 2021-12-06 12:46:17
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Dec 2021 11:36:56 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Tak tak, nie ma ludzi z zakrzepami, z zapaleniem mięśnia serca.
    > Oczywiście, tylko swędzenie.

    Sa, 73 podejrzane zgony na 50 mln szczepionek
    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,naukowcy-odkryli-czynnik-wywolu
    jacy-zakrzepice-po-przyjeciu-szczepionki-astrazeneki
    ,artykul,61438443.html

    przy czym tu np
    https://klinikaflebologii.pl/Choroby-ukladu-zylnego/
    Zakrzepica-zylna
    https://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego,z
    akrzepica---cichy-zabojca--ktory-atakuje-znienacka,a
    rtykul,1722069.html

    pisza o 3 promilach zakrzepicy naturalnej, i to tylko jednego rodzaju.
    Na 50 mln ludzi to nam daje 150 tys przypadkow ... w ciagu roku,
    bo w ciagu powiedzmy 2 tygodni od podania szczepionki
    to 6 tys by bylo.

    A 73 zgony z tytulu covid to w UK jest w pol dnia.

    P.S. Mam wynik u znajomych - dziecko nie zakazilo 3 doroslych w domu.
    dorosli zaszczepieni.
    Ale na uczelni ponoc pogrom - codziennie kilka przypadkow wsrod
    studentow, a oni w wiekszosci zaszczepieni.

    > Tak oczywiście, a padający na boisku zawodnicy to halucynacja.

    Ktorzy?
    Bo pamietam, jak padl jeden po Covidzie ..

    J.