eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWażność karty gwarancyjnej › Re: Ważność karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.178.134.MISMATCH!postnews.google.c
    om!p25g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: g...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ważność karty gwarancyjnej
    Date: Thu, 31 Jul 2008 01:01:57 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 51
    Message-ID: <3...@p...googlegroups.com>
    References: <4...@8...googlegroups.com>
    <g6rqcb$34p$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.36.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1217491317 2165 127.0.0.1 (31 Jul 2008 08:01:57 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2008 08:01:57 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p25g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=80.55.36.4;
    posting-account=jvdhnQoAAABsrlqhir_p23QpPAVN1I1j
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 PLWARP06
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546335
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31 Lip, 09:42, Reseller <r...@o...pl> wrote:
    > g...@g...com pisze:> Witam,
    > > Czy mogę w jakiś sposób wyegzekwować naprawę gwarancyjną, czy raczej
    > > zapomnieć o tym i naprawiać we własnym zakresie?
    >
    > > Pozdrawiam
    > > GS
    >
    > Hmmm, miałem podobną jazdę z gwarancją na HP n1020V (3 letnią) zaniosłem
    > sprzęt do CSS we Wrocławiu, gdzie uprzejma Pani stwierdziła, że nie mogą
    > mi uznać gwarancji gdyż na karcie gwarancyjnej nie ma numeru seryjnego
    > sprzętu.
    > Wróciłem do domu, zarejestrowałem produkt wraz z numerem karty
    > gwarancyjnej na stronie HP, po czy sprawnym ruchem długopisu dopisałem
    > numer seryjny na karcie gwarancyjnej i wysłałem do serwisu do Warszawy.
    > Po trzech dniach komputer wrócił kurierem na wskazany przeze mnie adres
    > - oczywiście naprawiony i sprawa zakończyła się pozytywnie.
    >
    > P.S. jeszcze przed rejestracją komputera na stronie HP, po sprawdzeniu
    > gwarancji na produkt jak BYK stało, że mój notebook jest objęty 3 letnią
    > gwarancją.
    >
    > Sugeruję uzupełnić brakujące dane i spróbować raz jeszcze - może w innym
    > serwisie - o ile taki istnieje.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Reseller

    Spróbuję tak zrobić.
    Na początku próbowali mi wmówić że gwarancja jest liczona od czasu
    zarejestrowania notebooka w ich bazie danych w momencie wyprodukowania
    go i zapakowania w chinach - nie ważne że kupiłem go parę miesięcy
    później w Polsce. Później przyczepili się tej karty gwarancyjnej.
    A chodzi o głupią wymianę wadliwej baterii. Ot i podejście Lenovo do
    klienta.

    Pozdrawiam
    GS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1