  • Data: 2004-03-10 09:09:29
    Temat: Re: Warunki licencji - czy zgodne z prawem ?
    Od: "Wega" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    wszedłem właśnie w spór z firmą InsERT o program
    Rewizor. Kwestionują możliwość przeniesienia praw
    do programu na inną osobę, odpowiadają że prawa
    te są nieprzenoszalne..., a więc nie mógłym sprzedać
    praw do programu, co wydaje mi się nonsensem.
    Czy mógłby mi ktoś dać jakieś dokladniejsze namiary
    na to orzeczenie NSA?
    Może macie jakieś doświadczenia w tym względzie...
    To przecież bezprawne naciąganie klientów...
    Pozdrawiam,
    Jan Adamczyk

    > Znajdź i przeczytaj sobie orzeczenie NSA z dnia 24 listopada 2003 w
    > składzie 7 sędziów sygnatura FSA 2/03
    >
    > Albo poczytaj http://www.sti.org.pl/oem_list_ms.htm
    >
    > tudzież tu - jest płatne, ale jak chcesz to płać i czytaj-
    > http://serwisy.gazeta.pl/metroon/1,0,1816225.html

    http://www.rzeczpospolita.pl/serwisy/login.php?retur
    n=/gazeta/wydanie_031127
    /prawo/prawo_a_9.html