eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony › Re: Wartość porównań/"porównań" kowidowych [Was: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony]
  • Data: 2021-11-20 12:21:37
    Temat: Re: Wartość porównań/"porównań" kowidowych [Was: Ustawa o sprawdzaniu przez pracodawce czy zaszczepiony]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Nie kupuję tego.

    Z ty tych "w reklamy głęboko wierzących"? Ja nie kupuje "streszczeń"
    bez linka na "pełną wersję" nawet jeśli z nich korzystam "sporadycznie".
    Może o dziwo MZ nie kręci *celowo* ale IMHO ni złamanego wuja nie jest
    przekonujące dla "mających wątpliwości dociekliwych".
    Przekonywać (niemal tylko) przekonanych byle partacz potrafi.

    <cynizm> Można wybrać zarzut
    1. niekompetencji w celowym kręceniu
    2. (żenującej) niekompetencji w przekonywaniu
    3. wykastrowania mądrości MZ w streszczeniu przez dziennikarzy.
    </cynizm>

    --
    A. Filip