  • Data: 2021-09-17 17:16:10
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Sep 2021 17:06:35 +0200, Shrek wrote:

    > Nie wiem, ale póki co unia nas politycznie wspiera w tym kryzysie.

    Przestali im sie uchodzcy podobac?

    > Oczywiście do czasu aż nasi politycy to spierdolą.

    Ja tam nie wiem, ale
    https://udsc.gov.pl/uchodzcy-2/uchodzcy/prawa-i-obow
    iazki/prawa/

    "ROZPORZĄDZENIE UE NR 604/2013 tzw. DUBLIN III

    W toku postępowania o udzielenie ochrony międzynarodowej Szef Urzędu
    do Spraw Cudzoziemców bada, czy nie zachodzą przesłanki do przekazania
    cudzoziemca do Państwa Członkowskiego Unii Europejskiej
    odpowiedzialnego za rozpatrzenie jego wniosku o udzielenie ochrony
    międzynarodowej. [...]

    Czekaja az sie z Unii wymeldujemy, i wtedy to bedzie nasz problem ?
    :-)

    J.