eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o nieuczciwej reklamie › Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
    Date: Tue, 01 Jan 2008 23:57:53 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <flegjl$a16$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fl8d8u$sbb$1@news.onet.pl> <fl8e7o$edu$1@inews.gazeta.pl>
    <fl91p4$jr2$1@nemesis.news.tpi.pl> <fla7qc$pr6$1@news.onet.pl>
    <flac61$cji$1@atlantis.news.tpi.pl> <fldfnd$aig$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <flef2f$puo$1@nemesis.news.tpi.pl> <fleffr$qvu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: epo148.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1199228341 10278 83.20.56.148 (1 Jan 2008 22:59:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jan 2008 22:59:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:507529
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:flef2f$puo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> Ale ja mówię o sytuacji kiedy na reklamie jest że kawa jest po złotówce,
    >> i
    >> ta kawa jest rzeczywiście po złotówce, klient kupił, wypił. Klient
    >> zadowolony, stacja zadowolona, tylko ustawodawca niezadowolony i uznaje
    >> to
    >> za reklamę wprowadzającą w błąd.
    >
    > Nie, bowiem w tum wypadku klient kupił z powodu korzystnej oferty, a nie
    > samego sposobu jej przedstawienia.

    Klient kupił z powodu przedstawienia mu korzystnej oferty. Gdyby mu ta
    oferta nie została przestawiona, nie skorzystałby z niej. Skoro skorzystał,
    oferta jest działaniem które spowodowało "podjęcie przez przeciętnego
    konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął", więc
    jest "praktyką rynkową (którą) uznaje się za działanie wprowadzające w
    bład".

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1