eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o nieuczciwej reklamie › Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-f
    or-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
    Date: Tue, 1 Jan 2008 23:33:45 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <fleffr$qvu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fl8d8u$sbb$1@news.onet.pl> <fl8e7o$edu$1@inews.gazeta.pl>
    <fl91p4$jr2$1@nemesis.news.tpi.pl> <fla7qc$pr6$1@news.onet.pl>
    <flac61$cji$1@atlantis.news.tpi.pl> <fldfnd$aig$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <flef2f$puo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bnq129.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1199227195 27646 83.29.6.129 (1 Jan 2008 22:39:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jan 2008 22:39:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:507527
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:flef2f$puo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale ja mówię o sytuacji kiedy na reklamie jest że kawa jest po złotówce,
    > i
    > ta kawa jest rzeczywiście po złotówce, klient kupił, wypił. Klient
    > zadowolony, stacja zadowolona, tylko ustawodawca niezadowolony i uznaje
    > to
    > za reklamę wprowadzającą w błąd.

    Nie, bowiem w tum wypadku klient kupił z powodu korzystnej oferty, a nie
    samego sposobu jej przedstawienia.
    >
    >> Przy takim ujęciu sprawy, jak to obowiązuje w chwili obecnej sąd może
    >> uznać, że była kłamliwa, bo chociaż obiektywnie zawierała prawdę, to
    >> jednak treść reklamy, a nie warunki sprzedaży nakłoniły klienta do
    >> zawarcia umowy.
    > Mógłbyś rozjaśnić trochę?

    Którą cześć mojej wypowiedzi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1