eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUporczywy administrator › Re: Uporczywy administrator
  • Date: Mon, 03 Jul 2006 00:35:04 +0200
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uporczywy administrator
    References: <e89f8l$bo7$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <e89f8l$bo7$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0626-3, 2006-06-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <44a849c6$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1151879622 80.55.24.130 (3 Jul 2006 00:33:42 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 42
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:398533
    [ ukryj nagłówki ]

    Grandalf napisał(a):

    > Jeszcze lepsza sprawa miała miejsce, krótka po podwyższeniu VAT'u na
    > Internet do 22%. Wtedy to bez żadnego aneksu do obowiązującej umowy czy
    > całkowicie nowej umowy, admin zażądał 42,7zł, a w umowie wyraźnie mam
    > napisane 35zł brutto. Każdy kto nie wpłacał 42,7zł tylko dalej 35zł,
    > odłączał dostęp do Internetu. Ponieważ nie zamierzałem płacić nowej,
    > wyższej stawki za abonament, gdyż w umowie miałem podaną inną cenę, to
    > po interwencji, osoby, która lepiej się zna w kwestiach prawnych niż ja,
    > admin odblokował dostęp, zaznaczają, że za "chwile" przyjedzie aby
    > podpisać nowa umowę. Chwila ta trwała... 3 miesiące co świadczy o żadnym
    > szacunku do klienta i jego czasu. Ponieważ twardo stałem przy 35zł więc
    > jeszcze parę razy byłem odłączony. Jednak przyszedł ten dzień i
    > przyjechał, ale nic nie wskórał. Odjechał bez podpisania nowej umowy.
    > Aktualnie dalej płace 35zł ale za 80kb/s, a od paru dni jakość
    > połączenia nie przewyższa modemu telefonii stacjonarnej. Oscyluje w
    > granicach 15kb/s-50kb/s przy ok. 40% utracie pakietów. Na pytanie do
    > admina "Co to ma być za net" otrzymałem odpowiedź "taki za 35zł". O nic
    > więcej mi nie chodzi tylko o to aby jakoś połączenia była taka jak
    > jeszcze przed tygodniem, a strony ładowały się płynnie. Czy mogę liczyć
    > na pomoc Polskiego prawa?
    >

    Po pierwsze - operator nie ma obowiązku podpisywania umowy z kimkolwiek
    (jest jeden wyjątek - usługa powszechna).

    Po drugie - zmiana ceny nie wymaga zmiany umowy

    Po trzecie - złą jakość usług należy niezwłocznie reklamować, najlepiej
    pisemnie

    Więcej można powiedzieć dopiero po obejrzeniu stosownych kwitów - umowy,
    cennika, regulaminu itp.

    > Firma, z którą podpisałem umowę jest zarejestrowana jako świadcząca
    > usługi zupełnie odmienne niż dostęp do Internetu i w starej umowie jest
    > kto inny właścicielem natomiast w nowej kto inny.

    Pan Marcin M. z Goluchowic nie jest zarejestrowanym przedsiębiorcą
    telekomunikacyjnym, chyba że w stosownym wykazie występuje pod swoją firmą.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1