  • Data: 2010-01-08 08:49:50
    Temat: Re: Ubezpieczenie - gdzie moge sie odwolac ?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wyplaca 70 % a wyplaca wartosc ubezpieczenia - wartosc "pozostala" =
    > jakies 50 % wartosci ubezpieczenia.

    rzecznik praw ubezpieczonych - ja miałem stłuczkę nie z mojej winy - gość
    nie poczuwał sięi nie przyjął mandatu a co za tym odpowiedzialności za
    stłuczkę i sprawa skierowana do sądu grodzkiego, gość nie odbierał pism z
    PZU przez rok i PZU nie chciało mi wypłacić odszkodowania (też szkoda
    całkowita) po 3 m-cach dzwonienia do rzecznika (bardzo trudno się dodzwonić)
    bardzo miła pani przez 20 min wytłumaczyła mi wszystki aspekty sprawy - a
    jej radą zadzwoniłem do PZU i powiedziałem, że kieruję sprawę do rzecznika i
    od dziś on będzie dochodził moich praw - w ciągu 3 dni miałem kasę na koncie

    --=olo=--