eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje › Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
  • Data: 2003-05-03 11:02:24
    Temat: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Od: dan <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wszelkiego rodzaju "obchodzenie" wg mnie odpada. Średnio sprawny
    > informatyk (np. opiekun serwera) po jakimś czasie dojdzie, jak to
    > działa i że jest zawnętrzenie sterowane, więc to musi być jasne
    > z góry...

    Zauwaz, ze "srednio sprawny informatyk" moze to naprawic czy to bedzie
    "obchodzenie" czy to bedzie "zwiezle" info, ze nie zaplacili.

    IMHO lepiej w tej sprawie wyglada "obchodzenie"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1