eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje › Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
  • Data: 2003-05-04 11:08:25
    Temat: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy dobrze rozumuję?

    Ja uwazam ze masz zupelna racje. Firma nie wywiazala sie z umowy wiec
    praktycznie umowa nie dziala. Wezmy np. operatora telekomunikacyjnego. Nie
    zaplacisz rachunku, odetnie ci telefon. Czy to tez bedzie przestepstwo z
    jego strony ??? Nie, poniewaz klient nie dotrzymal warunkow umowy. Tak samo
    jest tutaj, to co stworzyles jest Twoja wlasnoscia a nie ich i masz prawo to
    modyfikowac i tym rozporzadzac. Poki klient nie zaplaci calosci umowa nie
    jest w pelni wazna.

    Nie jestem prawnikiem, tylko elektronikiem (zawod prawie podobny :)) wiec
    moge sie mylic ,ale takie jest moje zdanie.

    Russar



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1