eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje › Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
  • Data: 2003-05-06 16:05:22
    Temat: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Brak umowy jest tu oczywiście poważną niedogodnością. Jednak w razie jego
    braku, gdy niemożliwe stanie się ustalenie treści zawartej przez nich umowy,
    sąd zasądzi najpewniej "należyte wynagrodzenie". Tylko nie wiadomo dokładnie
    ile to wyniesie.
    Co do samego nieodpłatnego przekazania, to nieodpłatność tej czynności musi
    udowodnić używający. To trochę tak, jakby ktoś wziął mój samochód i później
    utrzymywał, że ja mu ten samochód przekazałem nieodpłatnie, tylko nie
    zawarliśmy żadnej umowy. Oczywiście jest to możliwe, ale coś wątpię, czy
    dałoby się wybronić w sądzie.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-