eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje › Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
  • Data: 2003-05-04 21:14:21
    Temat: Re: Tylna furtka u nieuczciwego klienta a ewentualne konsekwencje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kroki w kierunku 287 kk - co już pisałem. Po prostu wpływasz na
    przetwarzanie ich danych. Jeśli tylko zostanie udowodnione, że zrobiłeś to w
    celu osiągnięcia korzyści majątkowej albo wyrządzenia im szkody, to niestety
    to jest przestępstwem.
    Tak więc, jeśli podmiany plików możesz dokonać poza ich serwerem, to zrób to
    i tyle. Wówczas pozostaje Ci tłumaczenie, że z góry traktowałeś przekazane
    im dzieło jako egzemplarz pokazowy i tak go zaprojektowałeś, że dopiero po
    zapłaceniu Ci musiałeś dokonać stosownej modyfikacji, by był to
    pełnowartościowy produkt.
    Może spróbuj delikatniej. Jeśli to możliwe, to niech najpierw im wyświetla
    komunikat, że do uregulowania należności pozostaje załóżmy 5 dni. Nie będą
    Ci mogli zarzucić celowego dążenia do wyrządzenia im szkody.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-