eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie
    limitów epidemiologicznych [kowid]
    <bQgaI.44182$_UC8.26273@fx35.ams1> <a...@w...eu>
    <LPtaI.210710$ZHb1.8221@fx41.ams1> <a...@w...eu>
    <606ac3e0$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <606ade1e$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <606b0214$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <s4h7q2$1dfh$1@gioia.aioe.org> <HzVaI.141403$bS58.38371@fx10.ams1>
    <606c2730$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1YaI.247025$ZHb1.208127@fx41.ams1>
    <606c5c64$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <CW6bI.26079$CKs4.24392@fx33.ams1>
    <606d4086$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <606d88f0$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 07 Apr 2021 11:42:39 GMT

    On 2021-04-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zaraz zaraz ... przeciez to ludzie jak my.
    > Mieli rodziny, chodzili do szkoly, liceum ... gdzie tu "banka" ?

    Nie wiem czy jak my. Nie mówię tego w sensie jakimkolwiek perojatywnym,
    ale to są pewnie ludzie, którzy w czasach liceum łazili na jakieś oazy
    bardziej niż na inne imprezy i byli ogólnie dużo mocniej zaangażowani w
    te wszystkie kościelne sprawy niż my. To chyba jest odrobinę inne
    środowisko, choć nie wiem czy rozwijaniu pasji niekościelnych w czymś to
    przeszkadza. Znam czy znałem bliżej 3 osoby, z których 2 skończyły jako
    ksiądz i trochę wygląda mi, że we wszystkich tych 3ch przypadkach
    powodem pójścia w tym kierunku było poszukiwanie akceptacji społecznej.

    > No tylko potem poszli na specyficzne studia.
    > Mundurowe, skoszarowane.

    Przyjmując, że poszli na księdza bo serio byli pełni wiary i chęci
    czynienia dobra to pewnie w którymś momencie musieli znaleźć sposób aby
    robić swoje nie oglądając się na średnia. Poza tym, jeśli wewnętrznym
    motywem był brak akceptacji to później tez trzeba charakteru aby nie
    odwaliła palma jak np. niektórym kotom z policji. I to byłoby dla mnie
    wyjście z tej bańki będącej pewnym zmanierowanym środowiskiem.

    --
    Marcin