eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
  • Data: 2002-05-09 21:26:59
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę, ze z ogólnym pozytkiem dla grupy byłoby, gdyby Pan
    > Informatyk pogłowił sie nad naprawą OE,

    Naprawy? Teroetyzujesz czy mowisz serio? Jesli mowisz serio to albo
    zaplac mi za napisanie czytnika newsow albo zakup dla mnie zrodla OE
    albo albo polec mi lepszy czytnik albo mnie nie zaczepiaj. Zapytaniem
    pierwotnym w tym watku bylo zapytanie prawne - miales pole do popisu
    jako prawnik. Nie wjezdzaj na moje poletko, dopoki nie zachcialo Ci sie
    popisac na swoim.

    > a nie wszczynaniu flame-blait-ów na grupie.

    Wszczynaniem? Tomasz, przepraszam, ale wez moze przeczytaj z łaski
    swojej dotychczasowy watek i bedziesz wiedzial, kto wszczal flame'y. A
    jesli chodzi o bait'owosc, to nie za bardzo rozumiem. Zadalem jasno pare
    prostych pytan na - owszem - dosc specyficzny temat. Nikogo tu
    niesprowokowany nie zaczepialem. Twoj zarzut jest bezzasadny.

    To tyle teoretyzowania z mojej strony. Poniewaz wyglada mi na to, ze
    szukasz dymu i robisz jakies nonsensowne wycieczki, zamiast zajac sie
    tematem, ktory zapodalem - to wsadzam Cie rowniez prewencyjnie do KFa,
    wybacz. Mam nadzieje, ze mi Cie tu OE odfiltruje, zebysmy nie
    prowokowali niepotrzebnych "dyskusji".

    > P.S. KF w OE jest trywialny.

    Mnie wystarcza. Filtruje po prostu po adresie i czasem grupie - i tyle.
    Szkoda tylko, ze od czasu rozsypania sie jednego z serwerow news, z
    ktorych korzystam, OE zglupial i robi rozne dziwne rzeczy od czasu do
    czasu, m.in. czasem nie filtruje postow.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz