  • Data: 2004-07-21 22:59:13
    Temat: Re: Spalenie sprzetu przez piorun...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Orzech" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cdmkts$jqa$1@news.onet.pl...
    > Sorry ze moze nie ta grupa ale nie wiedzialem gdzie to opisac.....
    > Otoz dzis sobie siedzialem przy kompie gdy nadeszla burza....wala pioruny
    > nagle jebnelo gdzies bardzo blisko i w tym momencie porazil mnie prad z
    > myszki!!!! Odrazu wylaczylem kompa....po burzy sprawdzam urzadzenia w domu
    > okazalo sie ze jest spalony telewizor ktory byl w stanie czuwania, moja
    > karta sieciowa w kompie (system ja widzi ale nie chodzi polaczenie) jak i
    > rowniez modem kablowy z vectry (modem chodzi tylko polecialo wejscie RJ
    > przez USB modem chodzi normalnie)

    Może mało prawnie, ale skutecznie.

    Za pioruny nikt nie odpowiada. Siła wyższa. Ja miałem coś takiego ze dwa
    lata temu. Jak p... to spadłem z łóżka i nie wiedziałem co się stało.
    Komputer się sam włączył, choć był wyłączony. Ale nic nie działało. Nie wiem
    jak, bo był wyłączony. Pojechałem do serwisu niemal pewny, że trzeba będzie
    nowy kupić. Ściągnęli obudowę i stuknęli raz śrubokrętem. Działa do dziś,a
    kosztowało piwo. Może Ci się uda? Kosztowało piwo, które zresztą wiszę do
    dziś.

    Telewizor kosztował 20 zł. Z tego co mi powiedział gość, to w telewizorze
    winę za to ponosił kurz. Po wyładowaniu postawił się na jeża i zetknął
    między płytkami. Przy próbie ponownego włączenia doszło do przepięcia. Na
    drugi raz zanim spróbujesz go włączyć ponownie, to odczekaj albo odkurz
    wnętrze. Rada na od elektronika, bo nie miałem okazji sprawdzać.

    Najgorzej było z telefonem. Zwykły przewodowy CYFRAL. Ale zaniosłem do TP SA
    (były wówczas jeszcze normalne biura) i naprawili chyba za darmo, jak
    pamiętam. Za darmo, bo stwierdzili, że wyładowanie w tym wypadku poszło od
    sieci telefonicznej i to ich wina poniekąd.