  • 1. Data: 2005-08-18 12:25:01
    Temat: Re: Sklepikarz spuszcza mi powietrze z kol. Co robic?
    Od: "ponton" <m...@p...onet.pl>

    Kup coś u niego i może nie da ci paragonu fiskalnego, wtedy już go masz (nie
    zapomnij o świadku)

    ponton

  • 2. Data: 2005-08-18 15:09:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "ponton" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kup coś u niego i może nie da ci paragonu fiskalnego, wtedy już go masz
    > (nie
    > zapomnij o świadku)

    nie pomylilo Ci sie z Wlochami?

    P.

  • 3. Data: 2005-08-19 20:04:57
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > nie pomylilo Ci sie z Wlochami?
    idz do UKS i sie dopytaj oni stwierdza, ze jak nabardziej tu sa wlochy
    bosa brak paragonu od 80 zeta do zdaje sie 5tys wzaleznosci od wartosci
    towaru

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO