    From: Misia Puchatka <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Date: Thu, 10 Jan 2008 17:21:04 +0100

    Użytkownik zkruk [Lodz] napisał:

    > moze odrazu zakaz oddychania? ;)

    > hle hle hle

    Dobra, przyznam sie. Na pregu jest dyskusja (czy raczej flejm). Jestem w
    opozycji do grupy oszolomow, ktorzy twierdza mniej wiecej tak:

    "Jesli wejdziesz do mojego sklepu, i zrobisz zdjecie, a mnie sie nie
    podoba, ze robisz zdjecie, to mam prawo wyrzucic cie z tego sklepu pod
    grozba kary na podstawie KK art. 193 'Kto wdziera się do cudzego domu,
    mieszkania, lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew
    żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.'"

    No i szukam informacji czy to jest w jakimkolwiek miejscu powiazane. Bo
    cytowany Art. moim zdaniem odnosi sie do miejsca prywatnego, lokalu,
    posesji - a nie do miejsca publicznego, dostepnego dla wszystkich.

    Robienie zdjec w miejscach publicznych nie jest karalne. Wiec nie widze
    podstawy do opisanego powyzej "wyrzucenia" robiacego zdjecia z takiego
    np. sklepu Saturn czy inny MediaMarkt...

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"