    From: "kasiabe" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samochody na chodnikach,piesi a przepisy.
    Date: Tue, 13 Aug 2002 15:58:52 +0200

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ajakmn$p9n$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    ciach!

    > Czy wam juz calkiem "prawo" porobilo spustoszenia w glowach,
    > ze juz o zwyklej ludzkiej zyczliwosci zapominacie ?
    >
    > Ptrzeciez dojechal iz atrzymal sie... prawda ?
    > Lecz zamiast pomyslec, ze czlowiek potrzebuje do kiosku podjechac
    > lepiej udowadniac jakie sie ma prawa i "stanac na drodze".

    Nie było tam (czyt. post Papika) mowy o podjechaniu itp. pod kiosk ale o
    ewidentnym spychaniu pieszych pewniacką jazdą po chodniku... a to zmienia
    postać rzeczy prawda?

    > Trzebva bylo wziac ze soba krzeselko,
    > usiasc , rozlozyc gazete i czytac...
    >
    > Albo ZROZUMIEC CZLOWIEKA.

    To też powinno działać w obie strony :)))

    > Pani Kasiu.. Czy nie zwrocilo Pani uwagi, ze opisujacy zdarzenie wiedzial,
    > ze kioskarka,
    > ze syn.....

    Zgadza się - może mają "na pieńku" , jednak po chodnikach nie chodzi tylko
    Pan Papik ale również zniedołężniałe starsze osoby (po co je ganiać na
    starość) oraz dzieci (w tym moje), którzy nie wiadomo jak zareagują na widok
    jadącego na nich samochodu.

    > Moze dojezdzaja z daleka i kakos pod kiosk dojechac musza. Moze maja jakis
    > towar w bagazniku...
    > JAK dojechac, jesli jedyna droga prowadzi przez chodnik. Oczywiscie powli
    > pomiedzy pieszymi...

    Oczywiście - a tu także z ogromną dozą kurtuazji :)))

    > Pozdrowienia

    dziękuję i najlepszego życzę

    > Boguslaw

    kasiabe