  • 1. Data: 2012-01-09 19:57:48
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    TVN 24 wlasnie pokazalo film ze zdarzenia. Momenty, w ktorych dziennikarze biegna w
    strone kamer, zamazano na czarno. Pokazano jednak dalsza czesc, ktorej nie bylo w
    pierwszym filmie - dziennikarze stoja wokol nieprzytomnego z kamerami, obok niego
    jest jeden dziennikarz (jakiejs wielkopolskiej gazety) i krzyczy "POMOZCIE MI!!!"
    Nikt sie nie rusza. Dopiero po dluzszej chwili i dalszym wolaniu dziennikarza, jeden
    z nich odklada kamere i idzie pomoc.
    Nie musieli sie rzucic wszyscy na raz, wystarczylo by 2-3 osoby. Chodzi tez o odruch,
    NIKT nie podszedl zeby sprawdzic, czy Przybyl zyje, pierwsza rzecza bylo zlapanie za
    kamere. WSTYD. Takiego zachowania nic nie tlumaczy, BO NIC NIE TLUMACZY ZNIECZULICY.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2012-01-09 20:54:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2012 1:57 PM, Kazik wrote:
    > Nikt sie nie rusza.

    takie nasz dziennikarstwo.
    Pare dresów uzbrojonyuch w aparat.
    Wszystko zrobią dla ładnej fotki, za którą im zapłacą.

  • 3. Data: 2012-01-11 20:13:32
    Od: "yapann" <y...@p...pl>

    > zlapanie za kamere. WSTYD. Takiego zachowania nic nie tlumaczy, BO NIC NIE
    > TLUMACZY ZNIECZULICY.

    po części (nieststy) tłumaczy .. 'system'
    (głównie: edukacji!).

    Co do kwestii moralności na p.s.p, to chyba raczej w sądzie nie 'wycenia'
    się mornalności. Może prędzej intencje - ale raczej - zamiar. (?)
    Jeśli podejmę działania i uratuję życie samobójcy, 'bo go nienawidzę' (albo
    jestem złośliwy/a) i "skoro chciał se umrzeć to na złość go przywrócę na ten
    świat" - to moja intencja chyba (-?) nie zostanie osądzona, tylko czyn i
    skutki - (?) hę?...

    Jasne, że to moralność (głównie) steruje czynem (i decyzją - choć czy zawsze
    pierwszą to nie wyrokowałabym..) - jednak zwieszanie się nad moralnoscią
    gości od kamery jest tylko wetknięciem mikroskopu w społeczeńtwo (i
    oglądaniem choroby).

    Takie pytanie robocze: jaka jest Wasza najpierwsza myśl, gdy jadąc obwodnicą
    dowiadujecie się, że przed wami jest potężny zator, bo był mega wypadek? ->
    a): O k***a, spóźnię się.. / o jap****ę mogełm pojechać miastem
    b): Być może cierpi tam człowiek.

    dziękuję za uwagę.