  • Data: 2022-09-23 21:47:45
    Temat: Re: SN twardo za bezkarnością lekarzy (chirurgów)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2022 o 19:19, Shrek pisze:

    > No widzisz - ktoś postawił zarzut dla dobra podejrzanego, a potem cała
    > prokuratura nie chciała tego zmieniać, żeby go tego dobra nie pozbawić.

    Ale co miałaby zmienić, albo czego nie zmieniać. Spróbuj pojąć, że
    przedstawienie zarzutu, to po prostu czynność procesowa. Potem jest masa
    rożnych innych czynności i na końcu ewentualna decyzja o sporządzeniu
    aktu oskarżenia. Bywają postępowania, gdzie te zarzuty zmienia się
    wielokrotnie.

    > Nie moja wina że twoje głupawe tezy prowadzą do głupawych wniosków. Ale
    > w sumie czego się spodziewałeś?

    Twoja w tym wypadku i to zdecydowanie. Choć przez grzeczność nie będę
    protestował i faktycznie trafiłeś w sedno, że po Tobie trudno się czegoś
    sensownego spodziewać. Natomiast nie sądziłem, że kiedykolwiek dojdziesz
    do tego sam. Szacun!

    --
    Robert Tomasik