  • Data: 2011-01-03 09:12:14
    Temat: Re: SM BOBOLICE olewa mnie ciepłym moczem ...
    Od: Grzegorz <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello "Rafał \"SP\" Gil" !:

    > Auto przekroczyło dozwoloną prędkość o bodaj 7 km/h. Ale to nie ma
    > znaczenia.

    Ma znaczenie. Zapytaj o tolerancję pomiaru fotoradaru oraz twojego
    szybkościomierza. O ile wiem w PL dopiero od 10 za szybko dostaje się
    mandat.

    > Bać się szeryfa z Bobolic, czy już ich olać ? :)

    Olać. Przy przekroczeniu o 7 nic nie mogą Ci zrobić, w Niemczech byłby
    najtańszy mandat, ale w PL jest tolerancja +9 kmh.

    Mam nadzieję, że wysłałeś za potwierdzeniem odbioru ?????

    pzdrw.
    --
    Grzegorz