  • Data: 2009-11-12 00:29:55
    Temat: Re: Rozwód - od czego zacząć ???
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Alek napisał:
    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Korzeń tego drzewa to będzie "ożeń się".

    No tak, statystyki podają, że śluby są najczęstszą przyczyną rozwodów :-)

    A wracając do tematu. Z autopsji wiem, że jeśli strony się dogadają, to
    są to dwie wizyty w sądzie po ok 15min każda (pierwsza pojednawcza,
    druga już rozwodowa) i fakturka na 2000zł (stan na 2003r - niezła stawka
    za roboczogodzinę ;-)). Po wszystkim zaprosić swoją byłą, na dobrą kawę
    i pizze :-) Z tego co sobie przypominam, to sądy mają z tym już tyle
    pracy, że zamykają wszystko na jednym spotkaniu.

    Pozdrawiam
    "bieżnikowany kawaler" :-)