  • Data: 2010-09-16 21:35:09
    Temat: Re: Robieni w ... bańkę żarówkową
    Od: "Chopin" <s...@w...pEl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:i6q7ui$kjo$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Mordzia" <m...@n...pl>

    > Zwykle nie ma gwarancji.
    Zwykle nie, ale producenci dobrych świetlówek mogą sobie pozwolić na
    udzielanie 3-y albo 5-letniej gwarancji.
    Info na stronie firmy Osram: http://tinyurl.com/265kfqk
    Faktem jest, że te świetlówki kosztują o wiele więcej od tanich marketowych
    produktów ale warto sobie przekalkulować czy kupić jedną dobrą czy kilka
    SingSiangSiąg Corporation :-).

    Innym rozwiązaniem jest inwestycja w oświetlenie ledowe.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"