  • Data: 2011-05-04 09:14:23
    Temat: Re: Rejestracja VIDEO na cudzym terenie, z mojego samochodu
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 12:28:24 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Co rotfl, co rotfl? Od naszej kochanej Policji można dowiedzieć się
    > wielu ciekawych przepisów. A to np. że nie wolno biegać poboczem na
    > drodze na której nie ma wydzielonej drogi dla pieszych. I potem
    > biegacz jest zawrócony z drogi i eskortowany do odległego chodnika.
    > Właściwie biegaczka. Może ładna była, a że to blondynka, to chcieli
    > sobie z bliska popatrzeć i jaja porobić :-D
    > http://bieganie.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=22277

    Dobry jest gościu z 4 postu z tezą:
    "Skoro można chodzić poboczem to chyba biegać też to raczej logiczne"

    Niech mu ktoś wytłumaczy (nie chce mi się zakładać tam konta aby mu
    odpisać), że na przejściach dla pieszych "przez jezdnię" też można chodzić,
    ale już nie biegać, ani tym bardziej wbiegać na te przejścia.