eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegularne przelewy między znajomymi, zmiana postaci pieniędzy. Czy będą przygody z US? ;) › Re: Regularne przelewy między znajomymi, zmiana postaci pieniędzy. Czy będą przygody z US? ;)
    Date: Fri, 30 Sep 2022 22:46:19 +0200
    Subject: Re: Regularne przelewy między znajomymi, zmiana postaci pieniędzy. Czy
    będą przygody z US? ;)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2022-09-30 o 17:58, J.F pisze:

    > W polsce zyjemy - jak zobaczy, to sie przypierdoli.
    > Ale akurat swiat nie lepszy.
    To nie jest usprawiedliwienie. Jakby łajzy pisały zrozumiałym językiem i
    używały przy ty mózgu to biurwa nie miałaby pretekstu do brania łapówki.
    Oczywiście należałoby 80 procent gównianego prawa wyrzucić do kosza.

    > Nadzieja w tym, ze nie zobaczy, albo ze kwota spusci sprawe na koniec
    > kolejki.
    Można tak prosto napisać kolejkę że nie da się jej zmieniać.

    Czy może się nie da? ;-)

    > Ale przeciez wolno sprzedawac. I w miare prosto sie wytłumaczyc.
    > Tylko musza to byc naprawde twoje stare graty.
    Są to moje stare graty. Właśnie stoi przy mnie torba z kasetami z lat 80
    tych, Czyszczę, naprawiam i wystawiam ogłoszenia.

    Ale biurwa może się przypierdolić bo jakiś debil wcześniej postanowił że
    moje pieniądze można opodatkować trzeci raz.

    A tera można mieć wgląd do konta ale nie ma przymusy wszczęcia postępowania.
    Przecież to jawne zachęcanie do korupcji.

    > A o paczke z towarem sie nie boisz?
    Boję ale tu chodzi o banknot. Boję się prześwietlenia