    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przepisanie mieszkania na wnuka
    Date: Mon, 23 Nov 2009 14:43:52 +0100

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:heb245$87n$1@news.onet.pl...

    > Babcia ma się zrzec spadku, tak samo ojciec i połowa mieszkania przejdzie
    > na wnuka, potem babcia daruje swoją połowę mieszkania i będzie miał
    > całość?

    pytanie czy nie maja innej dalszej rodziny, bo z tego co wiem to nie jest
    tak prosto, ze jak sie zrzeknie, to idzie w porstej linii w dol, tylko wtedy
    wchodza do gry dalsi krewni

    > Czy babcia ma jakoś (?) wziąść połowę dziadka na siebie i potem całóść na
    > wnuka?

    chyba polowe polowy dziadka, bo po dziaku dziedziczy i ona i syn

    > Może jeszcze inaczej?

    najlepiej niech babcia i ojciec przyjma spadek, a potem zrobia darowizne,
    trzeba sie tylko upewnic czy po otrzymaniu spadku trzeba odczekac jakis czas
    do darowiny czy nie, bo jak nie, to moze odrazu wpisy do ksiag bedzie mozna
    na wnuka zrobic