  • Data: 2005-06-11 10:23:18
    Temat: Re: Prośba o poradę w oskarżeniu...
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *Artur M. Piwko* wrote in
    <news:slrndald6u.ojq.pipene-news@beast.tu.kielce.pl> :

    > Chyba sie zajal, skoro tamten dostal nagane? Ale co to za kara?
    > Stara prawda fizyki: mocniejsze kopniecie w tylek bardziej boli.

    kwestia jest taka ze im dłuzej cos tolerujesz to uczysz druga osobe
    jak ci wejsc na glowe.

    > Mnie natomiast aleria nie przeslania kultury osobistej.

    bez przesady... Jak nazwiesz kogos bandytą to ci powie ze moze i jest
    bandytą ale to nieladnie o kims tak mowic (tyle jesli chodzi o
    "kulture")

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.