    From: "Marek" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do zameldowania zony
    Date: Fri, 4 Jan 2008 11:08:02 +0000 (UTC)

    Dnia 2008-01-04 Liwiusz dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

    czyli mojej zony lub jej siostry ?

    > Widzę, że zapowiada się kolejna długa dyskusja :) Prawda jest taka, że żona ma
    obowiązek się zameldować
    > i żadna zgoda nie jest potrzebna. Z drugiej strony, jeśli żona nie posiada tytułu
    prawnego do lokalu (np. umowy najmu),
    > to bez tej zgody niewiele załatwi. To taka sprzeczność w przepisach meldunkowych.

    Nio bo pytam o to, gdyz ojczym mojej zony zameldowal na stale swoja obecna zone
    (ktora jest konfliktowa,
    buntownicza i awanturnicza, nie do wytrzymania i w dodatku zlodziejka), ale nie mogl
    sie przecie wykazac
    w urzedzie meldunkowym kwitem poswiadczajacym jego prawo wlasnosci do tego domu, a
    urzedniczka
    ktora zameldowala twierdzi, ze mogla tak zrobic z tytulu pokrewienstwa, bo to zona
    ojczyma. Zarowno
    moja zona jak i jej siostra sa zbulwersowane tym, ze nikt ich nie pytal nawet o
    ustne pozwolenie.
    Moze sa jakies paragrafy, ktore okreslaja kiedy zameldowany na stale lokator ale
    bez prawa wlasnosci moze
    meldowac na stale (i kogo) bez zgody wlasciciela domu, a kiedy musi miec
    przynajmniej jego ustna zgode ?

    --
    Pzdr.
    M.