  • Data: 2002-04-04 23:17:53
    Temat: Re: Prawa autorskie do pracy magisterskiej
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Thu, 4 Apr 2002 15:22:34 +0200, "Gwidon S. Naskrent"
    <n...@s...pl> napisałbył:

    >Tobie wszystkie.
    >Oczywiście.
    >W żadnym razie.

    Dość autorytatywna wypowiedź. Nie jestem do końca przekonany...
    Po pierwsze: Mój kolega np. podpisywał z uczelnią umowę, że zrzeka się
    wszelkich praw do swojej pracy.
    Po drugie: Czasami uczelnia pokrywa koszty takiej pracy. Czy ma nie
    mieć do niej prawa?
    Po trzecie: Uczelnia i promotor prowadzą Twoją pracę, może np. po to,
    żeby była częścią dokonań uczelni (np. doktorek prowadzi X prac, które
    potem złożą się na jedno dokonanie jego zakładu)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)