  • Data: 2013-01-10 09:28:52
    Temat: Re: Pracodawca spadkobiercą długu pracownika?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popatrz na to tak: masz zapłacić za ciężarówkę pietruszki.
    > I dostajesz od dostawcy pismo: "kwotę należy przelać
    > na konto firmy xyz, która przejęła moją wierzytelność".
    > Zastosujesz się czy nie?
    > "Wyrok sądowy zastępuje oświadczenie" (to z KC).
    > I już masz komplet :)
    > (a że dłużnikiem już byłeś, to Ci napisali)

    Widzisz to akurat nie jest mój dług tylko, mojego pracownika który jest
    miłośnikiem prowidenta. Jak chce to niech sobie pożycza od nich kasę :)
    Ja jestem jego pracodawcą, który wypłaca mu pensję za 1/4 etatu więc i
    tak nie kwalifikuje się na wysyłanie części wypłaty. Mnie tylko dziwi
    sformułowanie że jestem dłużnikiem, ja co najwyżej mogę być pośrednikiem
    w przesyłaniu kasy.