    From: "Beata " <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawca nie pozwala mi się zwolnić z pracy
    Date: Wed, 31 Mar 2004 10:52:58 +0000 (UTC)

    KrzysiekPP <k...@o...pl> napisał(a):

    > Tak sie nie da. Potrzebny jest swiadek albo i dwoch. Kadrowa moze sobie
    > pojsc z tym wypowiedzeniem do szefa bez podpisywania czegokolwiek, a
    > szef je podrze i w zamian da mu swoje ;-)

    W ostatecznym rozrachunku masz rację. Ale nierzadko się zdarza taki właśnie
    sposób załatwiania spraw wypowiedzenia przez pracodawców. Nie każdy
    pracownik decyduje się wystąpić na drogę sądową, bo nie jest świadomy swoich
    praw i pracodawcy to wykorzystują. Nie pisałam tego z teorii :))
    A ile nerwów przez to zje pracownik, to już tylko jego sprawa. I zawsze
    pozostaje niepewność co do orzeczenia sądu.
    B.